ПОЛИТИК
Я рад приветствовать Вас на своем персональном сайте! Здесь я хочу поделиться своими взглядами, своей историей жизни.
Новости
О последних самых актуальных событиях в стране я дал интервью телеканалу "Регион".

Комментарий
(50 Комментариев)
    дек 26, 2013 at 04:06
    оля

    Как всегда емкое ,понятное, замечательное выступление .Спасибо Вам большое ,что не даете позорить память наших дедов, воевавших против фашизма ! Всего самого хорошего!

    дек 26, 2013 at 04:06
    оля

    Как всегда емкое ,понятное, замечательное выступление .Спасибо Вам большое ,что не даете позорить память наших дедов, воевавших против фашизма ! Всего самого хорошего!

    дек 26, 2013 at 04:44
    версии

    . Перше iнтервью пicля нападу #ЄвроМайдан.mp4"
    там даты
    Encoded date : UTC 2013-12-24 02:59:46
    Tagged date : UTC 2013-12-24 02:59:46

    Кто подгружал видео на ютюб знает, что есть время рендеринга при подгрузке, а есть время публикации. Tagged date - это время рендеринга, т.е. подгрузки.

    Т.е. получается, что первое интревью было выложено ночью не 25 числа, а 24го!! Т.е. за сутки до того как произошло происшествие! Как это понимать? У гугл серверов время отстает на сутки?

    Видео погони было подгружено
    Tagged date : UTC 2013-12-24 13:24:18
    т.е. тоже за сутки до того как было опубликовано

    Как вам такой сценарий:
    Черноротую избивают свои(или она попадает в ДТП) в ночь с 23 на 24е. Вызывают свою скорую "Борис", там берут у нее первое интервью, текст подготовлен заранее. Выкладывают интеврью на youtube но не публикуют. При этом видео погони было заготовлено еще раньше, до фактического избиения. Или возможно в эту же ночь, с участием этого порша и этих же мажоров, но без участия самой Черноротой (каскадер вместо нее). В 13:24 по гринвичу 24го числа уже смонтированное видео погони заливают на youtube. Потом в ноч с 24го на 25е шизофреничку с побитой машиной просто подкидывают на борисполькое шоссе там где ее находят даишники. Регистратора в машине естественно уже нету, потому что его может быть и вопще небыло!
    Потом в 3 часа ночи публикуют заранее залитое видео интервью, запускают информационную бомбу в СМИ и уже в днем 25го публикуют видео погони. Задерживают этих мажоров и они дают показания согласно сценария, заготовленного режисерами операции на случай провала акции восстания евро-хомяков. Типа обычные дорожные разборки.

    Главное, что «палит» авторов подобных сценариев, – повторы хорошо зарекомендовавших себя ходов. Еще раз напомню напоследок цепочку: Гонгадзе – Притула – Таращанский лес – кассетный скандал – акция протеста. Майдан – ожидание жертвы – избиение Черновол – «Украинская правда» – Притула – радикализация протестного движения.

    Дальше должна быть мощная информационная раскрутка сюжета. Заявления всех лидеров гНОМа – больших и маленьких, появление транспарантов с изображением избитой Черновол, марш к Межигорью, обращение ко всем выйти на Майдан. Заявления о прекращении мирного характера революции. Анонсирование результатов независимого расследования оппозиции. Окажется, что журналистку избивали два полковника МВД. Появление свидетелей, которые расскажут о личном приказе Захарченко убрать неугодную журналистку.
    http://versii.com/news/294169/

    дек 26, 2013 at 09:39
    Анна

    Примите благодарность за интервью! Многое можно написать, скажу только:"Спасибо за то что Вы есть".

    дек 27, 2013 at 09:12
    Галина

    Олег, Анатольевич, Вы совершенно правильно говорите о том, что Украина - это два разных народа, с различной верой и разными героями. Но мне кажется, что объединить эти два народа не может уже ничто. Возможна лишь упорная экспансия западно-украинской идеологии на нашу территорию.Посмотрите на Полтавскую область, пестрящую бандеровскими флагами. Меня поражает и удивляет героизация нацистских преступников, в прессе бандеровцы позиционируются как гордость нации, и абсолютно не ведется разъяснительная кампания об истинных их деяниях, зверствах и довоенном сотрудничестве с 3-м Рейхом. На мой взгляд, этот ящик Пандоры возможно захлопнуть лишь единственным образом - это разделение Украины. Пусть западные украинцы самоопределяются в своих героях и в своем пути. Если же и дальше бандеровцы будут "рулить", потеряем свою родину МЫ. Наш путь - в консолидации с Россией, для западноукраинцев этот путь неприемлем в принципе. Западная украина планомерно и неклонно лишает нас и, главное, наших детей истории, нашего языка, нашего менталитета, навязывается агрессивное русофобство. Уже на восточной У. выросло постсоветское зомбированное поколение детей, ненавидящее и презирающее Россию, СССР, ветеранов войны. Гражданской войны можно избежать лишь путем разделения страны.

      янв 01, 2014 at 11:13
      петро

      А от за ці балачки і за підбурення проти единоі,соборноі Украіни,за антиконституційні підбурення,за підбурення до розділу Украіни можна загудіти в тюряжку. Я оце думаю- запроторити через судовий позов,чи Царьов цим займеться?

    дек 27, 2013 at 02:45
    откровенные фотоматериалы 18+


    Опасная правда о модельном агентстве «EOS»
    Письменное признание девушки, ставшей свидетельницей того, во что превращаются некоторые избранные слуги народа вне зала заседаний Верховной рады Украины, а иногда и во время… заседаний, хотя, еще чаще – вместо… (сохранена оригинальная лексика, откровенные фотоматериалы – 18+)
    Я – элитная проститутка, меня это не смущает и не торкает, это мой стиль жизни, за месяц работы я зарабатывала столько, сколько зарабатывает моя семья в одной из областей за 3-5 лет совместного труда. В действительности я «Гейша», мне нравится так называть то, чем я занимаюсь, ведь смысл моей работы, до недавнего времени, состоял не только в сексе, а и в приятном интеллектуальном сопровождении VIP клиентов, но этому наступил конец и на меня объявили МАССОВУЮ ОХОТУ. Кто-то спросить, нафига кому-то нужна девочка, нужна, если она знает то, что знать не должна.

    Некоторое время назад, я попала на работу в элитное модельное агентство «EOS», которое занимается подбором девочек для богатых дяденек. Главными условиями работы девочек в данном агентстве есть наличие достойного образования, обязательное знание иностранных языков и хорошая спортивная форма. А дальше, тебя рекламируют и отправляют на всевозможные корпоративы и вечеринки в качестве девочки, которую можно не напрягаясь “трахнуть” за определенное вознаграждение. С агентством мне “повезло”: я попала к Юле Мелещенко (она же “Хан”), которая поставляет девочек к нашим любимым депутатам. В мои профессиональные обязанности входило быть послушной девочкой, выполнять сексуальные капризы клиентов, поддерживать беседы, при необходимости сопровождать на отдыхе за рубежом и в элитных закрытых клубах Украины. Взамен за это, я получала достойное вознаграждение, возможность путешествовать и бесплатно поддерживать свою красоту во всевозможных элитных косметологических центрах. Вы спросите, какого черта я это пишу??? А на меня открыли охоту после убийства мальчика Андрюши в закрытом клубе В.Кличко «Senator Beach Club»!
    А теперь, по-порядку. Каждые выходные в «Senator Beach Club» расслаблялись некие народные депутаты, после тяжких трудовых будней. Вы знаете, что такое оргии??? Я знаю, это – когда «народні обранці» фигачут вискарь (либо другие горячительные напитки) до потери пульса и начинают трахать все подряд и во всевозможных позах, где кого поймают, по одному, вдвоем, а иногда и втроем на одну девочку, меняя при этом девочек по нескольку за ночь.
    Стандартный сценарий выходных выглядел примерно так, в среду-четверг Мелещенко Юля звонила девочкам которых выбрали дяденьки (в агентстве находились наши портфолио во всевозможных вариантах, в таких – или в вот таких) и приглашала их приехать в клуб. К пятнице отобранные девочки появлялись в «Senator Beach Club» и начинали, как говорила Даша Кириенко (особа которая распределяла девочек на месте, могла заменить, или наказать любую из нас) вписываться в пейзаж. Далее все зависело от круга приглашенных, и если это были владельцы клуба с близкими друзьями, то это была пьянка с последующими сексуальными оргиями, если гости клуба, то под четким руководством Даши это могли быть конкурсы красоты, спортивные выступления, и.т.д., после которых необходимо было ненавязчиво находиться возле гостей или по приказу Даши (редко ее заменяла Юля) уединятся с гостями.
    Фактически каждые выходные к нам приезжал Виталик Кличко вместе с своими друзьями (говорили, что это он и В.Хорошковский – владельцы «Senator Beach Club»). Он нормально относился к девочкам и у него было 5-6 любимых, которых он постоянно брал, а вот из-за Владимира однажды пострадала девочка, на которую он пожаловался, что она плохо делает минет. Администратор «Senator Beach Club» Руслан, попросту дал ей пощечину и запретил Юле Мелещенко привозить ее в клуб. Я этого не видела, но девочки говорили, что слышали разговор Даши и Руслана, в котором последний ржал, что после мальчиков Вове не нравится, как девочки сосут. Хоть у нас Вова отдыхал только с девочками.
    В «Senator Beach Club» постоянно находилась прислуга, в обязанности которой входила уборка и обслуживание гостей заведения. Андрей работал барменом-официантом, фактически он был особо приближенный к Руслану и выполнял отдельные его поручения, в день, когда произошло убийство, Руслан и Андрей вместе уехали кататься ночью на лодке и из указанной поездки вернулся только один. Вместе с этим, в этот вечер между ними произошел конфликт суть которого состояла в том, что Андрей был симпатичным молодым парнем, а Руслан в приказном порядке предложил ему трахнуться с «Дырявым», на что Андрей ответил категоричным отказом, Руслан начал давить на него, на что Андрей сказал, что он расскажет о том, что все подобные встречи снимаются на видео. При этой ссоре присутствовал обслуживающий персонал и девочки из нашего модельного агентства. Руслан успокоился, однако позже взял Андрея с собой в лодку и уехал, после чего Андрей не вернулся.
    Сразу по возвращению нас вывезли из клуба приказав потеряться до того момента как нас не позовут.
    По приезде в Киев, я связалась с Юлей Мелещенко, которая находясь в крайне взвинченном состоянии, популярно объяснила, что теперь нам всем пи…ц. По ее словам по приказу куратора нашего агентства Артура Палатного, все встречи девочек с клиентами, как на квартирах, в сопровождении клиентов за рубежом и в закрытых клубах записывались его специальными командами на видео, якобы для того, что б в случае необходимости шантажировать отдельных персонажей этого видео. А в результате того, что у Андрюши оказался длинный язык, об этом факте теперь знает большое количество людей и естественно А.Палатный сделает все, чтоб устранить всех свидетелей и Андрей в этом списке был первый. На мой вопрос кто такой «Дырявый» Юля рассказала, что это А.Яценюк, который любит заниматься сексом с мальчиками, и А.Палатный находил ему мальчиков и через охрану «Дырявого» подкладывал ему их. Вероятно, в этом процессе участвовал и Руслан, который и попытался уговорить Андрея переспать с Арсением, только Андрей понимал, чем ему это может грозить. В результате мы имеем несколько трупов – Андюша, и две «потерявшиеся» девочки которые присутствовали при этом разговоре.
    Некоторое время спустя со мной связалась Юля, правда к этому времени я уже знала о пропаже двух девочек, которые тога присутствовали при раз говоре Андрея и Руслана, я получила приказ приехать на одну из известных мне квартир по ул.Т.Шевченко, я поняла, что обратно я не уеду. Для того чтоб меня не «потеряли», я решила уйти сама, вместе с этим, я знаю, что за мной объявлена ОХОТА и вознаграждение. Хочу передать привет Юле, Даше, Руслану, Артуру и компании – денег у меня хватает, я в отличии от всех Вас заработала их честно, пусть и достойным порицания способом (мне по-фигу, что вы об этом думаете), искать меня можете хоть до усирачки, только у меня осталась полностью записанный разговор с Юлей, и фотографии девочек в компании с клиентами. ПЕРЕСТАНЬТЕ меня искать, или я выложу все это в интернете, плюс вспомню некоторые разговоры, которые вели В.Кличко, В.Хорошковский, А.Палатный в состоянии легкого алкогольного и сексуального возбуждения во время сексуальных оргий.
    Для скептиков, в качестве доказательства выкладываю часть фотографий девочек агентства «ЕOS», но уже на “шок-моделс”:

    Девочки на работе в «Senator Beach Club»:

    Лодка, в которой убили Руслан убил Андрея:

    Модели агентства на мероприятии. Выезд с VIP клиентами заграницу:

    От редакции: при случае, мы продолжим наблюдать за развитием этой ситуации, потому как в ней уже почти не осталось места журналистике – в Украине, как и во всем остальном цивилизованном мире, вопреки весьма расхожему у нас обратному мнению, с бандитизмом должны бороться органы правопорядка, а не журналисты. Похоже, что “ударовцев” абсолютно не смущает их моральный облик и чистота перед законом, а, если это действительно так, то приведите хотя бы один разумный довод, почему за них нужно в следующий раз голосовать?

    Спартак Сергиевич, “Украинский диссидент”
    http://dissident-ua.org/post/67630299159

    дек 27, 2013 at 04:58
    Игорь

    Извините, может не совсем в тему. Ребяты, а кто нибудь в курсе , Передача Шустер Лайф изначально не планировалась , потому как в программе передач ,она не указанна. Странно, обычно в последнюю пятницу года программа выходила.

    дек 27, 2013 at 07:48
    Никита

    Олег ,почему о том ,что Вы говорите ,не говорят провластные телеканалы ??? Картинка с Азаровым и другими старцами,высказывающими непонятно что, смотрится ,мягко говоря,смешно.

    дек 27, 2013 at 08:19
    Макс

    Проходил сегодня 27 декабря днем по изуродованому Крещатику. Выступал оратор со сцены. Основные его тезисы: «Наши мысли чисты, наши помыслы чисты… Мы им устроим люстрацию… мы их на люстрах всех повесим…. Они говорят елки не будет, будет елка, мы их на елке повесим…»
    Какие-то службы интересно документируют эти выступления?
    Потом выступала какая-то тетя. В общем демагогия, но «Лукашенко – диктатор…».

    «17 мгновений весны» все смотрели? Как там фрицы друг друга приветствовали. Один: «Хай Гитлер», другой отвечает: «Зиг хайль». Доходит до абсурда. Подходит один майданутый дядя к другим сидящим на скамейках и говорит: «Слава Украине», как пройти туда-то (уже не помню куда конкретно спрашивал)? Они отвечают: «Слава Украине» и поясняют как пройти.
    Такое впечатление, что попал в дурдом… пардон, евродурдом.
    О побитой Черновол. Стоимость только номера без лечения в «Борисе» - 300 баксов. А кто знает почему эта клиника называется именно так? Правильно говорите….

    дек 27, 2013 at 08:36
    Игорь

    С Наступающим Новым годом ! Удачи и всего самого позитивного в Новом году!
    [URL=http://radikal.ru/fp/ac35f40244ec4016b1596e0bbb6de71a][IMG]http://i031.radikal.ru/1312/88/be35580d307c.gif[/IMG][/URL]

    дек 29, 2013 at 02:24
    Старик

    Олег Анатольевич, добрые люди,
    с наступающим Вас Новым 2014 годом!
    И пусть этот год принесет всем людям нашей страны
    мир и согласие, добро и взаимопонимание!

    дек 29, 2013 at 05:56
    Алексей

    Мы тут в компании закусили и постановили:
    1. Майдан напоить и распустить.
    2.Лидеров оппозиции отправить в Магадан (договориться с Путиным).
    3.Беркутовцев не трогать,а наградить, они выполняли приказ.
    4.ТМ "Хортица" -улучшить качество водки!!!
    Новогодняя шутка! Всех с 2014годом!

    дек 30, 2013 at 01:25
    Татьяна

    Дорогие украинцы! В некоторых комментах сквозит ирония, но, если подумать здравыми мозгами, то надо бить в набат! Ситуация приобретает серьезный для Украины оборот - полный развал и крах. Вы , наверное, слышите с экранов, что говорят сторонники майдана и к чему они призывают - страну ждет большое кровопролитие, точь в точь сценарий Сирии, Югославии и т.п. Давайте объединяться для протеста против дальнейшего произвола тройки оголтелых оппозиционеров с воспаленными мозгами...

    янв 03, 2014 at 10:55
    Ирина Якименко

    То,чего ВОЗМОЖНО удалось избежать Украине:Глеб Бобров."Эпоха мертворожденных".В интернете в свободном доступе,рекомендую всем.

    янв 03, 2014 at 12:22
    Ирина Якименко

    Правы Вы,Олег Анатольевич,тысячу раз правы:главное зло в нашем обществе-коррупция!Еще Будда говорил-страшны не те стрелы,что летят в осажденную крепость снаружи,а те,что летят изнутри.Справедливости нет,"друзьям-все,врагам-закон!"Ведь среди тех,кто стоят на майдане-не все поголовно клинические бандеровцы!Что делать?Да взять хотя бы пример России.Запретить законом представителям власти-любой!-иметь недвижимость за границей и валютные счета в зарубежных банках.Перекрыть источники финансирования майдана-это наглое вмешательство в дела суверенного государства.Зачистить "пятую колонну"предателей и агентов влияния Запада.Провести открытые судебные процессы над организаторами и руководителями беспорядков-тут и призывы к свержению конституционного строя,и попытки насильственного захвата власти,и посягательства на свободы граждан,и т.д.-и приговорить к реальным срокам,есть за что!А после этого-и только после этого-останется лишь добить бандеровскую гадину в ее логове!Или,если так больше нравится-провести референдум в трех бандеровских областях-и отпустить их с Богом...В НАТО,в Эуропу.Только вот презик-то наш трусоват для этого.От яйца в обморок падает,где уж нашему теляти...Не обещать Востоку-союз с Россией,а Западу-с Европой,а потом банально "кидать" и тех,и других.Смотрите,тот же Путин-поехал через всю страну встречать Новый год с людьми,пострадавшими от наводнения на Дальнем Востоке.А потом-в Сталинград,пообщаться с пострадавшими в терактах.Пиар?Может,и пиар,но таким президентом можно гордиться,он-с людьми в трудный для них час.А у нас с пострадавшими в столкновениях милиционерами-защищавшими,между прочим,и президента,и конституцию,и "дэржаву",вместо президента общается народный депутат.Спасибо Вам,что есть у нас еще такие депутаты!Украине нужны новые лидеры-жесткие и прагматичные,способные противостоять обнаглевшим от безнаказанности бандеровцам и их западным-не западенским,а западным!-пособникам.Хочется видеть в Вас одного из таких лидеров.

    янв 03, 2014 at 03:50
    анатолий крым

    Ирина Вы апсолютно правы

    янв 04, 2014 at 03:52
    петро

    Та ви тут,на сторінках Олега Царьова,хворі на ненависть і бандитизм. Крім КДБістських порад жодноіі тверезоі думки. Вас яких моральностей вчили батьки? Які казки вам читали дідусі і бабусі? Як такі думки взагалі можуть приходити сучасній людині в голову? Яку ''гідру в логові''? Це просто рик зі сталінського минулого.Це ваші влаштовували голодомор в Украіні? Та під вами земля украінська повинна горіти.

    янв 05, 2014 at 01:43
    Чуйков Андрей

    Шановний Петре я дуже радий буду забити Вам ще декілько цвяхів у труну штучно-створеної націоналістичної Австро-Угорської пропаганди.
    Львів є Батьківщиною РУСЬКОГО АЛФАВІТУ (дивись життєвий шлях ІВАНА ФЕДОРОВА - РУСЬКОГО ДРУКАРЯ)
    А гора Говерла ще на початку 19 століття мала назву РУСЬКА гора.
    І ні якого КДБ не було тоді. А була тільки спільна Руська земля не переплутайте з Російською бо це різьні речі. А Червона зірка та ГЕОРГІЇВСЬКА Лента - це православні символи, що були задовго до РІздва Христова тому їх псувати бандерлогам не слід бо мудрий КА цього довго терпіти не буде.

    янв 06, 2014 at 01:03
    петро

    Чуйкову Андрію. З вашими''глибинними'' знаннями цвяха ви можете загнати собі хіба в пальця,бо з таким невіглаством навряд відшукаете місце в труні,куди забивають цвяхи. До Федорова був Франциск Скорина,який у Празі надрукував Псалтир на слов'янській мові,потім у Вільнюсі заснував у 20-х роках 16 ст. друкарню,де видав 19 частин Бібліі на слов'янській мові(переклади цих творів робили острозькі та киівські священики)-одне з таких перекладених з болгарськоі на тодішню украінську або слов'янську-''Остромирове Евангеліе''1056-57р.р. диякона Григорія. Друкувать можна-аби було з чого. І зарубайте собі на носі,профане,що''руська гора''-від Русь,а ''русская гора''-від чортибатька чого.А православні до Християнства-ті,що вірили у Яв(дійсне життя на землі),Права(або вир,вирій-життя душ на небесах,де вони шукають нове обітовання),Нав(життя тіла у підземеллі),вірили в шестикутну зірку(шість основних сузір'ів),восьмикутну зірку(шість сузір'ів та Сонце з Місяцем),дванадцятикутну зірку(12 сузір'ів),як і пісних страв на столі на Святвечір. І,щоб ви остаточно вклякли від свого неуцтва ,сповіщу,що саме від аріів ведів з'явилась Давидова зірка еврейського народу.Пентакль, пентаграма або п'ятикутна зірка-символ Астарти і ще Венери. Вам 1 з історіі. Сідайте,утріться і вчіться,''мудрий КА'',бо так і будете блукати світом з''декількОма''цвяхами,як цигин за Христом.

    янв 06, 2014 at 10:07
    петро

    Чуйкову Андрію. Я ж радив вам наніч не читати Татіщева,Карамзіна(Кара-Мурзу) та інших блюдолизів московського та пітерського царату. А тепер самі лікуйтесь від історичного поносу. Вам би не Царьова обслуговувати,а вчитись клято,бо ж біда з освітою. Ще й самовпевненість шкодить.

    янв 07, 2014 at 08:22
    Чуйков Андрей

    Бачу я Вас зачепив за любов до свого не існуючого українського минулого бо якби Пантелеймон Куліш (Пантеле?ймон Алекса?ндрович Кули?ш (укр. Пантелеймо?н Олекса?ндрович Кулі?ш; 26 июля (7 августа) 1819, Воронеж — 2 (14) февраля 1897, Мотроновка) — украинский писатель, поэт, фольклорист, этнограф, переводчик, критик, редактор, историк, издатель.
    Создатель «кулишовки» — одной из ранних версий украинского алфавита. В XIX веке — один из крупнейших деятелей украинского просвещения, по популярности одно время соперничал со своим давним другом Т. Шевченко, однако более умеренные позиции Кулиша по политическим вопросам и в особенности его негативное отношение к казацкому движению, выраженное в его исторических трудах, привели к утрате его популярности среди украинофилов. При советской власти Кулиш практически не упоминался в школьном курсе украинской литературы.)побачив Вашу абракадабру про ОСТРОМИРОВЕ ЕВАНГЕЛІЕ на староукраінській мові він би відмовився ще при житті від створення українського алфавіту, щоб всякі дурні не писали зараз про арійську зірку ДАВИДА.

    янв 09, 2014 at 01:55
    петро

    Чуйкову Андрію. Дурнем може називати людину лише безпомічний дурень. Ви не володіете ні історичною наукою,ні елементерними знаннями,ні дослідженнями сучасноі науки. І щось варнякаете дебілоподібне. Куліша гноіли по тюрмах за його украінські думки за пошук правди в козацькій історіі. Його погляди можна розділяти або заперечувати,але не шантажувати його роздумами про украінство. Ви неук і закінчений негідник-породілля сталінського огиддя. Ваше житло смітник минувшини. Читай,читай путінський холуй.

    янв 09, 2014 at 09:42
    Андрей Чуйков

    Неким нешановний Петро я бачу суттєві прогалини в Вашому міркуванні про мене та нашу історію але радію від того, що Ваш господар у жовтому чоботі, яким буде бити Вас по морді(читайте ГОГОЛЯ), продовжує фінансувати наш діалог про штучно-створений проект на РУСЬКИХ землях генерал-фельдмаршалом Фон-Боком під назвою УКРАЇНА. Доречі що Ви скажете про сучасний науковий витвір - книгу Сталін та Церков П.Дорохіна. Чи може для Вашого вузького лоба більше притаманять роздуми І.Франка про українців або Остапа Вишні про ЧУХРАЇНЦІВ, що все починають зі слов(Будьмо Гей), а закінчують (Хто ж знав)та й руки розводять.

    янв 09, 2014 at 11:52
    петро

    Чуйкову Андрію. Прогалини у вас суцільні. Вам не достае розуму подивитись різдвяний вертеп з зірками,щоб не мичати про "'Красную звезду''. Ви не е науковцем-ви примітивне минуле з примітивними ''вирваними цитатами'',ухватками комуняцькоі пропаганди з КДБешним начинням. Ви прочитайте хоч кого з так званих ''русских''літераторів про ''русский народ'' і дізнаетесь,що крім''пьяного бессмисленного бунта'' нема чого і читати. У ''русского народа не нашлось никого,чтобы стать великим писателем,кроме мавра Пушкина''. Ви мілко плаваете і провокашки ваші не мають навіть сили польоту-падають вам же під ноги. Це жах,коли у таких депутатів та ще й такі шавкуваті помічники,які в Украіні воюють з украінським. А всіх ''фашистів'' ,такі як ви, давно взяли собі в союзники і розмахуете іх же прапором проти Украіни. Під вами повинна горіти украінська замля.

    янв 09, 2014 at 03:37
    Чуйков Андрей

    Петро вгамуйте свої безглузді оцінки, щодо Руської літератури та Червоних зірок бо якщо Ви все це ненавидите не святкуйте Новий рік за наказом Російського царя Петра 1 січня та сфантазуйте краще за Постишева Дідуся Мороза та Снігуроньку на український лад. Перестаньте співати Старо-Руському богу Коляді колядки та згадайте, що казав Киянин Булгаков про руських офіцерів та зірки на погонах в своїх творах.
    Чи Ви будете заперечувати створення Білої Гвардії саме на базі Київських військових навчальних закладів наказом Українського гетмана Сагайдачного.
    Доречі де саме на Вашу думку є українська земля , може там де Пилип Орлик написав на руській мові свою так звану Конституцію.

    янв 09, 2014 at 06:54
    петро

    Чуйкову Андрію. Я й святкую Миколая,Різдво, Василя,Водохрещу. І співаю колядки-це святкували моі предки. А ви що святкуете? Я так споглядаю,що ви і досі ''шаманите''. Бог з ним з вашим Булгаковим,який ніколи себе украінцем не вважав,йому більш всьго кортіло,щоб його Сталін запросив до себе і''погладив'' по голівці.Не перетворюйте фантазіі письменника в реальність або історичну достовірність,як нерозумна дитина. Ви ще переконайте про достовірність подій у ''Майстері і Маргариті''. І що ви блеете про накази Сагайдачного, до чого "'Біла гвардія''? Що ви мелете?!! А Пилип Орлик написав Конституцію не так звану,а першу в світі у вигнанні(екзилі). Коли там угрфіни створили хоч щось подібне? А землі етнічних украінців пролягають від Волги до Вісли.від Пскова,Новгорода,Торжка, Калуги,Рязані до Азовського,Чорного морів і аж до задунайських земель. І ще просвіщу,що 860 року угрофінське плем'я угрів(мадяри-''венгри'') були на північному Уралі вкотре атаковані своіми ж однокревними остяками і гнані через Хозарію до Дніпра- князь Аскольд змилосердився над ними і дозволив переправитись Дніпром,вільно пройти аж до Дунайськоі долини і там осісти(там вони і дось живуть). Що ви хочете довести своею незв'язною баламуттю? Що украінську історію поцупив дегенерат,алкоголік, кривавий деспот і тиран Петро 1(за походженням з татар та германців)? То це світу відомо! Вас муляе,що ви своі корені віднайти не спроможні? Киньте об землю горем і святкуйте Петрову "'Елку'' разом з Путіним і хай вам світять ''звезды'' хоч трикутні. Ви не гнидіть Украіні і украінцям. Живете тут - майте совість і не гнидьте в підмогу ''п'ятій колоні ім,В. Путіна''. Не оббріхуйте давно знані факти,не брешіть взагалі і не меліть дурниць.

    янв 09, 2014 at 09:53
    Чуйков Андрей

    Вельмешановний потомок древніх укрів, я раджу Вам подивитися текст так званої Конституції Пилипа Орлика він є правами козацької старшини прописаний на староруській та латині іншого не існує, якщо знайдете на мові укрів то я вибачусь перед всією Вченою радою Галіції(Карпатської Русі або Червоної Русі)символом якої є Зірка не царя Давида, а Волхви це не пастухи з трембітою. А що до твору захудалого адвоката з Харківа Миколи Міхновського(до речи почитавшого зірку Давида) про Україну від гор КАРПАТСЬКИХ до Кавказу то його ще Виниченко визнав неодекватним і не взяв на роботу. Потім його твір написаний у 1901 році до слова вкрали бандерлоги і видали за власні роздуми чим вдало користувались ляльководи стравлюючи неосвічених українців між собою заробляючи на цьому чималі гроші. Степана Бендеру навіть німці арештовували за крадіжку каси партії, а амереканці витратили на його особисте утримання більше 20 млн. доларів.
    Так шо головне на Майдані не їште жовтого снігу, зніміть з ялинки сосульку та повісьте карпатську Червону зірку бо весь рік нічого не заробите.
    А для себе сформулюйте українську національну ідею,що залучить до реалізації весь світ, а не тільки українців бо гори та співаки є багато де, а Голандія збирає волонтерів для колонізації Марсу. Україна - це космічна, інтелектуальна складова людства бо Циолковський-руський косміст та Киянин, Корольов - Житомерчанин і руський вчений ніколи не були в країні тюльпанів -Голандії. Так скажи мені Петро не вже Хартрон та Южмаш не зможуть відправити на Марс вітчизняний екіпаж перші. До якого будуть проситися голандці, китайці,поляки, білоруси та інщі не космічні держави, які мріють про ВЕЛИКЕ Майбутне. Я впевнений, що 6 млд дол навіть в Україні можна знайти. Януковичу за місяць на різні проекти дали 40 млд дол. Фіни вже 30 років ліси не рубають, а вкладають прибутки в НОКИЮ.
    Тому замість українізації та спірних питань історії табу на спогади про УПА, Голодомор,КДБ та НКВС. В усіх засобах масової інформації лише гарні новини про спільну мету та національну ідею, яку треба негайно створити разом з символікою, підкріпити казками, легендами та беззаперечними героями і не цураючись заволікати до своїх ідей сусідні країни хай вони до нас приєднуються, а не ми до них.
    Чекаю ідею.

    янв 11, 2014 at 12:36
    петро

    Чуйкову Андрію. По-перше:ні слова я не писав про мову Конституціі Пилипа Орлика;по-друге: я не писав про мову укрів. Бачите,ви вже можете вибачатись. Не пересмикуйте,ви ж бажаете ''ідеі'',а вони на брехні не народжуються. Потім ви таке намутили з зірками,гуцулами,волхвами, Червоною,Карпатською Русями,Галіціею,трембітами і Давидом,що голова пухне-таке тільки в п'яному сні може приверзтись. Та самі наплели,самі і розплутуйте. Тільки довідка:гуцули-це украінці-украінський етнос,як поліщуки,бойки,забужани,лемки і інші, волхви-це мудреці,які до князівськоі доби були народними проводирями,умами,державцями-це не національна ознака,а соціальна,державотворча. Мушу також уточнити,що календар моіх пращурів починаеться з 5508 року до Різдва Христового,календар же еврейських колін починаеться з 3760 року до Різдва Христового. В традиціі моіх пращурів вже тоді існувала шестикутна зірка,а віра називалась ведичною(відаю,відати -знаю,розумна). (Почитайте Самійла Величка,Тору, Волховник або він же Велесова книга). Моі пращури з ведичною релігіею просвітили багато народів,які на основі ведичноі культури створили своі релігіі,культури- Іудаізм,Буддизм,Брахмаізм,Індуізм,Митраізм,Египетську систаму вірувань,язичницькі культури та міфологіі Греціі і Риму, Друізм та інші. У моіх предків зірка аж ніяк не була Давидовою,менше з тим,археологами доведено,що Давид - це міфологема,що не мае навіть приблизного історичного відтворення. Давид і його зірка -це так звана народна міфологічна творчість еврейського народу на основі колись баченоі іншоі шестикутноі зірки. Досить. Я молю вас:не читайте наніч дурниць істориків Петрово-Катерининоі доби та ідіотизмів радянських прислужників долбодятлів,бо захворіете на остаточну діарею-хронічний історичний понос. І не спілкуйтеся безграмотними виразами з помилками розумового характеру. Ідея? 1- наш пріоритет -земля і вирощені на ній екологічно чисті продукти, іх високотехнологічна переробка в усіх регіонах Украіни-відповідний збут екочистоі агропродукціі Росіі,Евросоюзу,Азіі,Африці,Америці. Екочистий херсонський томат або полісська лісова ягода,дніпропетровська пшениченька-шлях до багатства.2-через негайну(навіть примусові зобов'язання всіх олігархів заводчиків) модернізацію підприемств на високотехнологічні та екочисті підприемства.3-культура нового покоління-терпимість,повага,традиційні сімейні цінності украінців,глибока шана міжрегіональна політиків та людей,будь-які образи спровоковані політиком,що можуть призвести до вияву ненависті,засуджувати і нежадно карати.4- з владних структур повинні бути толерантно відправлені на пенсію,на власний бізне і т.і. всі ,ВСІ представники сучасноі,минулоі,опозиційноі влад,а владу обійняти повинні молоді,енергійні,освічені,сильні люди-без дурниць минувшини в голові, до лав радників та консультантів вони собі самі оберуть кандидатури. За хабарництво навіть в мізерних кількостях ввести тимчасовий( 5-6 років) закон про довічне ув'язнення,в усіх урядових струкрурах ввести режим ''своеі власноі продукціі'',як у німців після війни програма Маршалла,від шнурків до авто-власного виробництва-зрозуміло,що такий закон призведе до різкого підйому виробництва і виробництва високоякісного. 5- европейські демократичні цінності- людина і іі життя понад усе, розвиток культури і мистецтва,безперешкодне пересування громадян за кордон, різке понад силу збільшення зарплат в усіх сферах народноі діяльності,що призведе до збільшення накопичень соцвиплат-пенсій,лікарняних,інвалідних та інших,зростання купівельноі спроможності народу призведе до збільшення виробництва і пожвавлення бізнесу-одужання держави. І земля- потрібен фаховий,цивілізований приклад і цей приклад втілити. Парламентсько-Президентська форма правління. Податки зменшити до 2-3 хай і в тому розмірі. ''Ваш ответ маэстро''.

    янв 11, 2014 at 01:11
    петро

    Чуйкову Андрію. А для гумору:миттеве одужання та процвітання нашоі держави-це Автономна Соборна Украіна в складі Ізраілю.- негаймі інвестиціі в мегасумах,процвітання і молоко у вуличних смітниках. Ха-ха-ха. Два питання,що робити з обрізанням і,що робити з відчуттям рабства?

    янв 11, 2014 at 02:59
    Чуйков Андрей

    Єкологічний напрямок сільгоспвиробництва це я підтримую всіляко але для цьго потрібно розробити та зостосувати цілу низку не існуючих програм по перебудові села та ліквідувати сланцеві видобутки газу. Питаня наступне до Вас як гейевропейські цінності поєднати з сімейними та Маршал був Давидів син який давав гроші всьому світу заКаболяючи їх на багато віків. А Ваша спроба взяти гроші в українських алегархів - це сродні Комуністичному минулому. Давайте станемо ріалистами сільське господарство після 20 років деградації(українізації)як і всі перспективні напрями промисловості, науки та культури зазнали колосальних втрат. Я пропоную провести конкурс на 10 національних проетів майбутнього які розгляне кваліфіковане науково-ДЕРЖАВНО-Патріотичне жюрі( аналог Акули бізнесу) по кожному напряму промислової діяльності. Відповідальність за впроваджені проекти за рахунок бюджету покласти на розробника + членів комісії + робітників майнову та кримінальну.До речі на такий проект булоб доцільно поставити підпис міністра за напрямом.
    Якщо за невдалі державні проекти зразка Хьюндай ,Лікарня майбутнього, Вітроелектростанції, Пілетні обігрівачи, продаж державних монополен буде відповідати профільний міністр кримінально я думаю, що в нас як в Ізраїлі, Білорусії, Японії,Нідерландах, Фінляндії та інш. можна буде створювати потужні прибуткові наукові, медичні, транспортні, промислові центри. Навіть туристичні езотеричні тури до Умані хасидів або в саму Велику синагогу в світі(Менора) в Дніпропетровськ. Радянських евреїв ми Вам в образу не дамо. Почитайте 600 років разом з Руським народом - це ж наше спільне надбання яке треба використовувати на користь державі. Проект місто лікарів майбутнього в Гінічеську мене дуже в цьму напряму влаштовує, як і перелічені туристичні маршрути. А день обрізання Христово ми з Вами вже святкуємо 1 січня.

    янв 12, 2014 at 11:14
    петро

    Чуйкову Андрію. З вами важко переписуватись. Купа помилок,відсутність гумору, висновки на рівні дитинного розуму. Ну,що ви з Маршаллового проекту набалакали??? Той проект Німеччину підняв з руіни.Які закабалення??? Які гроші взяти в олігархів??? Ви п'яний в дупель??? Олігархи,які тільки й смокчуть гроші,повинні негайно, ЧУЕТЕ- НЕГАЙНО, розпочати модернізацію і екобезпечність своіх,ЧУЕТЕ-СВОІХ, підприемств на благо всіеі Украіни. Іх навіть змусити потрібно це зробити державними зобов'язаннями. Яке ''ЖЮРІ''??? Ви смішні зі своіми''радянськими евреями''. А Новий рік з ''обрізанням'' святкуете ви й досі з усім ''радянським народом''. Украінці святкують прадавні свята пов'язані з космогонічною філософіею,ведичними віруваннями,які увійшли спокійно і логічно обрядами до християнскоі релігіі- 19 грудня -Святого Миколая( Білобог спустився на захист народження Коляди(молоденького Сонця)від двох стихій -вогню(Род) і води(Дана),до 22 грудня відбуваеться повільне помирання Дажбога(старого Сонця) і одночасно обрядове запліднення Родом Дани для народження Коляди,з 22 грудня відбуваеться обряд дозрівання плоду-обираеться молода дівчина,яку нарікають Колядою або Колдницею,яка з Дідухом в руках окроплюе зерням з Дідуха молодь,щоб теж зачати разом з богами. А 6 січня-Свята вечеря,Святвечір, Таемна Вечеря(християнське), 7 січня - Род-з-дво(народження з двох стихій одного Сонця-Коляди),Різдво. І всі славлять народження Коляди колядками. А Новий рік украінці святкували,а дехто і досі святкуе(я до прикладу) 21березня-згадайте колядку-''Щедрик,щедрик-щедрівочка,Прилетіла ластівочка''. Сучасні украінці святкують Василя і ще доточили туди сучасний Новий старий рік,але 14 січня ''ластівочка'' прилітати ще й не думае. Це злами обрядів,що продиктовано втручанням чужих обрядів і вірувань. 19 січня- Водохреща- Дана (богиня джерельноі води) святкуе народження Сина-Коляди і омивае його чистою водичкою,крапельки водички кожна людина прагне вхопити,бо ця вода цілюща. Але все,що я пишу ,вочевидь,марно. Бо ви глухі і звикли до монологу. Шкода. Я хотів Олегу Анатолійовичу пояснити,що живучи в Украіні-треба про неі знати,іі любити,не тягти до чужих украінцям світосприйняття,понять,свят. І лякати украінців ''підероевропейцями,гейевропейцями'' не варто і не ефективно,невіть межуе з розумовою примітивністю і неповноцінністю. Переконую вас,що геів у Европі набагато менше,ніж в російському шоубізнесі. І жоден еврогей не схоче ганятися за шахтарями,щоб згвалтувати іх саме після виходу з шахти,і за гуцулами вони не збираються бігати горими,у них в Еропі е своі закони,вони маргінально існують і бояться,щоб іх не оддубасили. Підерів набагато більше в одній російській тюрязі,ніж в усій Европі. Ось чого потрібно боятись. Украінці мають своі традиційні сімейні цінності і ні еврогеі,ні росопідери ім не страшні. Мені боляче,що в Верховній Раді сидять блатні неуки з примітивними думками і потребами.От вони там щось ділять,щось приймають,якісь дебілозакони приймають. Ця брутальна банда повинна тишком-нишком щезнути,щоб іх не подоганяв народ і не пороздирали,щоб лінчу не сталося. Пора,аж перепоріло вшиватися.

    янв 12, 2014 at 07:20
    Чуйков Андрей

    Дякую Петре за Ваші (цікаві) думки, щодо патріотичності великого капіталу, який замість накопичування шалених прибутків на закордонних рахунках почне вкладати в зостарілі вітчизняні підприємства. Особливо цікавить Ваша думка про те що Ви вшановуєте давньоРуських Богів але не помічаєте головного,що УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕЇ НЕ ІСНУЄ,а РУСЬКА ЗРОБЛЕНА во Львові І ПРАЦЮЄ. І Вам залишається згадати лише Руських князів, які мали право на владу на ціх землях(жоден не був українцем навіть Донило Галицький), щоб зрозуміти або ми очолимо рух до цієї ідеї або будемо працювати служницями не маючи рідної землі.Щодо зауважень про Червону РУСЬ та її символи то це є Карпатська РУСЬ читайте Гумільова. Щодо пріоритетних національних проектів, то це атомна енергетика, літакобудування, турбінобудування,місто лікарів майбутнього, село майбутнього та Харків-Сколково. Нажаль не існує українського словника медичних та технічних термінів тому пропоную спільні РУСЬКІ надбання. Скажіть будь ласка, що Вам не подобається в Руських наукових розробках. Можете продовжувати патріотично відгороджуватись застарілим парканом та втрачати роки на те, що не вдалося Бісмарку, Далесу та Бзежинському Русь відродиться. А завзятим українцям раджу зайти в магазин побутової техніки і спитати чому НОТбУК, САЙТ, СМАЙЛ,БЛЮТУЗ,ЧАТ не переводять на державну мову.

    янв 12, 2014 at 10:44
    петро

    Чуйкову Андрію. Ви знову мене дивуете своім неуцтвом.''Украінська- Руська''!!!''Руське-Украінське''!!!Це зрозуміло?Чи ні? ''Руське''-ніякого відношення не мае до ''Русского'' в тому числі і''Русского мира''. Не маніпулюйте поняттями,значеннями, і визначеннями. ''Русский мир''-це відрижка СРСРу з брехливими,сльозними спогадами про''братство'' з кріпатством,забороною мови,приниженням,холуйством,голодомором і млосними промовами Кирила про зновішне об'еднання. Минулося. А Гумельов-нащадок брехунів Татіщева,Карамзіна,Соловйова, ''дружбан''украінофоба Солженіцина. Ви ще ідіота-жидка Жириновського згадайте-він вам понабріхуе про Харків,Донецьк...У нього історія світу починаеться з Катерини 2. Про територіі ''Червеноі Русі'' та''Карпатськоі Руси'',а тим паче про іх символи Гумельов знае дуже приблизно і зовсім не правдиво,як і ви. Я не збираюсь читати лікбез. Але розтлумачу- це різні територіі західноі частини украінських земель.Читайте Грушевського,Яворницького,Борщака,Нечуя-Левицького,Гулака-Артемовського,Аркаса,Шилова,Яковлеву,Колінця Більо, Шевчука і справжніх науковців,і з заходу в тому числі,як незалежних експертів. З вашими літакобудуваннями,турбоатомами та іншою маячнею,яку уряд запустив у виправдання на непідписання Асоціаціі з Евросоюзом-блеф. А чому ж раніше блокувались"'РУССКИМ БРАТОМ'' ці напрямки? Та ж очевидно,що Росія Путіна( та й будь-кого з московських царьків) тримае Украіну на приколі відсталими технологіями,яких в розвинутих державах вже не існуе. Росія то відпустить вірьовку-то натягне,а дебіли в уряді замість модернізаціі і незалежного виробництва в писок Путіну заглядають і рабами нас роблять. Та на чорта це барахло застаріле. Европа нам пропонуе інвестиціі,в разі підписання Асоціаціі, на модернізацію,екобезпеку виробництв,щоб ми могли торгувати з усім світом,конкурувати і виборювати свою придатність до життя в цивілізованому світі,щоб не засмічували ріки,землю, а ви знов до орди тягнетесь,а щоб вам уже прояснило. З вашими'' Руськими проекта'' мене сміх розберае. Ті всі проекти украінські науковці поробили в Росіі або в Украіні в спілці з евреями-не смішіть людство. Зарубайте на носі-''Русь відродиться''-це факт-відродиться в Незалежній Украіні,а до Росіі ці поняття ніякого стосунку не мають...Орда може відродитись в Росіі,що успішно і відбуваеться. Щодо неукраінських князів- це блювотиння роздряпують невігласи,щоб внести зневіру украінців у свою історію і вдовбати нам в голови варязьке походження-от тільки не можуть Аскольда заховати,Дира знищити,то братами іх нарікають і вбивають через Олега і всяке фуфло женуть по дурних головах,а Рюріка в історіі просто не існувало(історики висміюють ці вигадки про Рюріка),був Рорік,але цей данський король не з'являвся й поблизу слов'янських міст -Новгорода,Пскова,Смоленська,де жили словени,кривичі,родимичі та Киева. Брехні ці давно заперечені науковцями. Ви ще брехні про Ольгу порозбріхуйте.А про Данила-ви маете рацію,він не украінець-він дуліб-пращур украінців. Давайте на чистоту. Ви не хочете себе ідентифікувати,як украінець і прете проросійську ідеологію-нема проблем,але не ховайтесь за дурне,не мімікруйте,не блюзнірствуйте,ви і туди,і сюди-Путінські агенти-це Путінські агенти. Я не розумію зрадників землі,територіі,навіть якщо вони не автохтонноі націі. Якби я жив у Бурятіі,то мусів би підкорятись традиціям шаманізму,іх обрядам і не ганьбити іх історію,якщо вона і дещо міфологізована,а ні,то я забираюсь з тих земель і іду на Батьківщину. Де ваша Батьківщина? Може там,де на ''русский язык'' перекладено ''САЙТ''? ''Ну ,вы и гоните'',там досі не переклали''визит'',''бизнес'' і багато інших слів,які в сучасному світі логічно входять до мов споживачів і певний період існують,а ,можливо, і споріднюються. Як ''быстро'',що промовлялось ''российскими солдатами'' в Парижі в кафе, стало назвою паризьких кафешок швидкого харчування-''бістро''.Креатив-талант,бізнес-робота,справа,діло, арт-мистецтво, маркет-продаж,магазин,гамазея,склеп і т.і. Ви чули коли небудь про санскрит? Поцікавтесь. Не пийте поганоі горілки-багато помилок робите в украінському правописі- перед''але'' завжди кома. Щодо ''села майбутнього''- залиште селян в спокоі,простіше- од.....ся від села і воно прогодуе москалію і европію разом взяті,не обдирайте село- один податок до15%,кредити під 1-3 %. ВСЕ. Не лізьте,не грабуйте,хай роблять на землі,що ім взбреде в голову. На украінську мову ПЕРЕКЛАДАЮТЬ,а ''переводять'' сліпих через дорогу. Де ви книжки купуете? Я знаходжу будь-які переклади на украінську.

    янв 13, 2014 at 01:44
    Чуйков Андрей

    Петре. То який ви можете запропонувати лікарям та інженерам український тлумачний словник... Чи може назвете хоч одну причину талановитій молоді не імігрувати з України і чим їм пишатись. А переліченими Вами книжками та вченими треба багаття розводити. Ви, як і всі майданівці нічого не робите, не пропонуєте сучасних ідей, не читали Договір про асоціацію а тільки вважаєте, що хтось Вам заважає. Хто зараз на Вашу думку є українською інтелігенцією, що ви пропонуєте молоді за роботу на ЗАХОДІ крім служниць та повій. Чи Европа пропонує хочаб один високотехнологічний проект зробити разом. Може згадати, що Вернадський сказав про Грушевського чи, як Каганович та Берія ходили в українських вишиванках, а спроба ізраїльських політтехнологів створити національну ідею на замовлення Ющенко по прикладу Холокосту призвела до марнотратства мільярдів гривень під час економічної кризи на монументи жертвам голодомору. Подивіться скільки на цю тему сучасних українських (книжок) з фотокартками голодних Чекаго та Поволжжя. А НАЦІОНАЛЬНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ІДЕЇ НЕ ЗРОБИЛИ. Передавайте мої вітання Львівським комсомольцям Фаріон та Драчу особливо за наступні рядки
    «Я син простого лісоруба,

    Гуцула із Карпатських гір.

    Мені всміхнулась доля люба

    У сяєві Кремлівських зір».

    Ну й на останнє Ваш колись улюблений вірш

    «Не пелюстки зорі-троянди

    розвіяв вітер на снігу, —

    у тьму на розпач і на банди

    ідуть загони ГПУ…

    Нам до мети іти не близько.

    Умер Ілліч, умер Дзержинський

    багато вмерло… Але ми

    усе вперед у морі тьми

    несем їх прапор, їх ідеї,

    й комуністичною зорею

    уже жевріє далина

    така прекрасна і ясна».

    янв 13, 2014 at 09:11
    петро

    Чуйкову Андрію. Ха-ха-ха. Ви тупите зі своім комунізмом,як справжній люмпен. У вас в голові така ж мішанина,як і в матроса Кошкіна або Шарікова. Ну не хоче сучасна молодь жити у вашому минулому. Молодь хоче вчитися(і вчиться) в Европі, а не в Росіі. Відпочивати украінці хочуть(і відпочивають) в Европі,а не в Росіі,украінці працювати вміють,тому на швидкий заробіток іздять і до Европи,І до Росіі-до Росіі легше з візами,до Европи- складніше,тому ідуть доіти Росію. У нас немае роботи через бездарних правителів,які продовжують комуністично-комсомольські традиціі совка. Ви якусь міфічну шукаете ''украінську ідею''? А у Путіна слабо запитати про''російську ідею''? А, ну, я лоханувся, ви ж уже запитали-повернути Украіну в російське рабство. А ''украінська ідея'' -вирватись з рабства остаточно''.Зрозуміло??? Ваш тупий проросійський уряд гавить стільки украінських винаходів,які захід і Японія викуповують,що ми профануемо у розвитку прогресу і цивілізаціі. Питання в тому,що ви не користуетесь основоположними знаннями філософіі,історіі,народознавства,політики,а читаете цитатники Путіна і брошурки Царьова. А книжками переліченими мною фашисти дійсно розпалювали багаття та й комуністи теж, ПРОДОВЖУЙТЕ.

    янв 14, 2014 at 12:07
    Чуйков Андрей

    Петре я так і не почув конструктивних речей від Вас. Ви не читали договір про асоціацію з ЕС?
    Вам слабо запропонувати єднаючі епостасі минулих та сучасних героїв(хоч би казкових). Ви маргенальна особистість, яка відпрацьовує гроші свого господаря не маючи власних ідеалів. Ще раз Вам кажу РУССЬКА НАЦІОНАЛЬНА ІДЕЯ вже створена академіком зі Львова, який зробив її підвалини спираючись на методологію вітчизняної філософської школи. Бзежинський та Фішер це визнали, а Путін долучився(дивись Валдайський самміт)Біла Русь вже існує як доказ спроможності відродити Червону, Синю та Чорну Русь, а хто не згоден може їхати сумувати за батьківщиною до ГЕЙРОПИ. Доречі Шаріков, як і Стефан Бандера теж душив котів та палив хати Европейським викладачам за їх чудову освіту.

    янв 14, 2014 at 07:12
    петро

    Чуйкову Андрію. Ви намагаетесь хамонути,але я стриманішим буду. Я вже стільки конструктиву закинув,але ж ви глухий і чуете тільки себе. Мене не лякае жоден пункт угоди між Украіною і Европою. Геів не боюся-вони мене бояться. Лесбіянки-тільки імпотент може іх боятись. Тарифи,про які брешуть урядовці? Хай зростають -це змусить владу піднімати зарплати,соцвиплати-це ж ідіоту зрозуміло. Якийсь бидляцький заводик буде неконкурентним? Ну і хрен з ним. Інші збудуемо,а люди хай своі бізнеси відкривають,не бояться,бо так рабами у Ахметова і здохнуть,не достае розуму-вчись і т.і. А хазяіна у мене немае.У мене хазяйка-УКРАІНА. Я за угодами працюю з 1993 року. І не шкодую,заробляю і всім бажаю. А за маргенальну особистість можна і мордяку начистити,бо я особистість з популярною професіею і користуюсь популярністю в професіоналів, і в шанувальників. Ваша придуркувата ''РУССКАЯ ИДЕЯ'' мене не хвилюе,не переконуе і посмерджуе шовінізмом. Я не вірю в дружбу,братство з Москвою-тільки виважене добросусідство. Мені,як і вашому хазяіну Царьову, кортить до Европи. Він там всім стадом пасеться,а мені любов з "Расеюшкой'' пропонуе. От ви і дуйте з медальками від Путіна в любовні обійми Путіна з дряхлими,гнилими заводами,які загидили дніпропетровщину,запорозькі землі,харківщину,луганщину. Я хочу з дітьми жити в Украіні,дружити з европейськими слов'янами-своіми однокровцями,вільно пересуватись кордонами Европи. Я на хочу до дикоі Росіі,я не хочу туди-я там був і все побачив-не хочу. От мій коструктив- я вже живу в Европі і повертатися не збираюсь до Рабськоі Орди,мені добре живеться в моій рідній Украіні-в Европі. Приеднуйтесь-поізд рушае. Моі ідеали зі мною в Украіні европейській,а ваші ідеали мені зрозумілі,але не цікаві-ваші ідеали смердять здохлим совком.

    янв 14, 2014 at 09:53
    Чуйков Андрей

    Мій високий сільській хлопцю Петре(дивись на чеській)я шкодую, що Ви не мексиканець бо конструктиву в Вас жодного. Я підляшників та еврохохлів не боюся, мені за державу образа бере. Крім ниття нічого не можете. Це доводить відсутність ідеалів та лідерів Майдану. Залиште собі Карпати без Русського снігу та туристів і можна буде істи бурульку , що прикрашає замість зірок ялинку в Вашій оселі. Русська цивілізація нараховує 500 млн. вже сьогодні. А Азійськи ринки -це рост технологій та ринків збуту. В Казахстані на кожен ГА сільської землі 6 тис. доларів дотації для виробника. Як ви будете конкурувати кожен сам за себе? Сингапур має 20 тис. доларів середню заробітню платню в місяць. В якій країні ЕС таке є? А шоб Ви відчипилися від Орди так гуцули її частина читайте Франка. А закінчу словами Шевченка про таких, як Ви "Хохол останется хохлом
    Хоть ты пусти его в Европу
    Где надо действовать умом ,
    Он напрягает только жопу.
    И потому-то на Руси
    Завещано аж Мономахом:
    “Связаться Боже упаси
    С тремя - жидом, хохлом и ляхом!”.
    Коварен жид, хотя и слеп;
    Кичливый лях-похуже б ... и;
    Хохол же-съест с тобою хлеб,
    И тут же в суп тебе нагадит.

    янв 15, 2014 at 05:25
    петро

    Чуйкову Андрію. Ну,кінець-кінцем,з вас полізло москальське бидлоття і жлобство,ви від беззсилля,бездоказовості,безфактажності,невігластва казитесь,сичите і образами блюете. Вас вже не існуе,ви минуле. Вас тягне до Сінгапуру з 20 тис.доларів зарплати на місяць(ха-ха-ха,я такого дауняцтва ще не чув), то хто вас тримае на Украіні? Менше таких,як ви -чистіше повітря і земля в Украіні. Вам за яку таку державу ''образливо''? За Росію? Мені за неі теж образливо-така нещасна та держава без вас-поспішайте іі рятувати.А,ви ще не доіли''суп''украінський? То ж ідьте за ЩАМИ. А гуцули така ж частина орди,як ви частина Франціі. І Франка оббріхувати не варто-все вивчено. Тепер довідка для угрофінських зайд- '' хохол''-це клич ординців до дружинників,в тому числі і князя Володимира,які несли з собою жовто-сині прапори-жовте-''хоул'', сине-''хол'' от і все. А ви,бідося,цим хотіли когось образити? Мені вас шкода,мордуетесь в Украіні,важко вам. Не мучтесь і Шевченка не плутайте з бидляцькими віршодряпами,щасливоі дороги до Сингапуру,чи все ж до Росіі поідете,патріоте? Послухайте мудроі поради,бо я переконався,що вам для цивілізованоі розмови,дискусіі не вистачае освіти,мудрості,інтелігентності,- не гадьте там,де істе;не плюйте в колодязь,з якого щодня п'ете,не ображайте тих,хто вас,чужинців,зайд,окупантів,злодіів терпить,щодня годуе і пробачае вашу ненависть,але не випробовуйте терпіння украінців,не варто. Подумайте гарненько,якого ви роду племені,чий ви син і чиіх батьків,з яких земель привезли вас,чи ваші батьки-діди самі в Украіну приіхали і дайте собі самому звіт: хто я,що роблю в цій державі і з цим народом, навіщо все це мені? Після відповіді на ці запитання ви можете собі дозволити пошепки висловити своі бажання і почути відповідь від УКРАІНСКОІ ДЕРЖАВИ і від УКРАІНСЬКОГО НАРОДУ - ''живіть з усіма правами,але ж не шкодьте. Ну-ну.'' Ваш Шаріков з Бандерою може порівнятись так само ,як безродний люмпен з високоосвіченою,інтелігентною,вихованою людиною.А ,взагалі,я схильний більше героізувати Івана Мазепу,

    янв 16, 2014 at 04:48
    Чуйков Андрей

    Петре я радий, що можу відволікти Вас від Тролінгу порядних людей хочаб на деякий час. Ваша самосвідомість УКРА мене страшенно дивує. Ви, що дійсно були на Майдані та наїлися жовтого снігу. Жовто-сині прапори це прапори СТАЛІНГРАДСЬКОГО фронту, а в Україні синьо-жовтий прапор. По тризубу зовсім багато балачок(дивись навіть шкільні підручники).Князь Володимир тризубом навіть худобу державну маркував. Франка подивіться Галицькі нотатки багато чого знайдете цікавого про себе та українців...Щодо мене особисто, то мої діди тут жили воювали за цю Землю і мені тут вмирати. Я на пошуки кращої долі до ГЕЙРОПИ не збираюсь.За національністю я - (РУССКИЙ)не Россіянин і цим пишаюсь. Українців поважаю за працю, а не за балачки про не існуючу країну Чухраїнців. А пугати мене не слід бо я не свиня, що боїться УКРІВ. А Стефан Бандера мав перший привід до поліціїї ще в 12 років за підпал стріхи вчителю.
    Мазепа самий цікавий персоналій, що намагався заробити на вьому не гнушаючись навіть продажом козаків та жінок в полон татарам. Навіть картина є з цього приводу. Давайте посилайтесь на Байрона, Пушкіна та інших... Нажаль серед них не має українських авторів.

    янв 16, 2014 at 06:19
    петро

    Чуйкову Андрію.У вас,як і у Жириновського, історія починаеться з того моменту,коли вам заманеться. Довідка для неуків: Дружини Володимира 1 Святого прапори несли перед собою ЖОВТО-СИНІ-жовте зверху-символ Сонця-стихія вогню-символ Рода,Сварога;сине- символ води-богиня Дана.Це ведичні символи. Синьо-жовтий прапор стосуеться Австро-Угорщини,під таким прапором служили украінські січові стрільці в імперській арміі,тут тлумачення кольорів приховане(можливий навмисний антисимвольний регрес застосований до укранства),такий прапор був в УНР,такий прапор і в Незалежній Украіні,що е помилкою у відношенні до справжнього прапора наших нащадків,а тлумачення-синій-небо,жовтий-пшениця-простонардні та радянські вигадки. Я ж вже про це розповідав,не зрозуміло досі. Ми ж не кажемо:"синьо-жовтий''прапор,ми кажемо-''жовто-синій'' прапор-це сила генетичноі пам'яті,якоі у ''русских'' немае і бути не може,бо такоі націі не існуе,я ж писав про це. ''Русский''-який-угрофінський-татарський-який? Всі націі- це хто-іменник-француз,китаець,румун,узбек,циган,німець.....,а ''русский''-який- прикметник. Це ж огидні помилки та фальші,які наробили німецькі псевдоісторики,які за вимогою Петра1 в першій чверті 18 ст. пиродряпили історію майбутньоі імперіі,яка проголошена була 1721,вони ж і вигадали ніби націю тіеі імперіі. Була Русь-вони тупо взяли це слово з і грецькоі,і використали транскрипцію-''Russia''-''Россия'',щось подібне і до націі застосували-Русь-''Руссія'',''Россия''-''русские''-''русский''. Ще тільки створювалась священиками з Киева на чолі з Феофаном Прокоповичем за наказом Петра1 мова імперіі-штучна,мова міжетнічна,міжнаціональна,як есперанто,бо націі в імперіі не розуміли одне одного. От і створили вони на основі ''Гранатики'' 1619 р.украінськоі мови Мелетія Смотрицького з додаванням угрофінських,татарських,німецьких слів

    янв 16, 2014 at 08:00
    петро

    Перепрошую,продовжу....-''русский язык''. Це не національна мова,тому рідною не може бути для жодноі націі,це мова міжнаціонального спілкування. ''Русские''-це вигадка,такоі націі не існувало і не може існувати. Татарин і білоруска не народять ''русского'',це буде дитина міжетнічних шлюбів і сама з часом ідентифікуеться,чи він(вона) татарин-татарка або білорус-білоруска. Де земля,територія,обряди,традиціі ''русских''-що не назвете-це або угрофінські народи,або тюркські,монгольські,слов'янські народи,які з давен ведуть родовід. ''Русские''ж з'явилися враз за наказом Петра 1. Я ж писав. А ви знову байки Байрона,Пушкіна читаете? Добре! Ще Словацького прочитайте.. Ну,ви,ій Богу,дитина.Це ж все романтичні вигадки.література,поезія,що до історіі не мае жодного відношення. Ви ще Гоголя згадайте з його'' Тарасом Бульбою''(особливо в другому видання з всіма цими''русским народом'',''русскими'' і т.і.) і причисліть до істориків.Прочитайте газети,журнали доби Мазепи-Людовіка 14.Не було жодного видання,яке б раз на тиждень не згадало найбагатшого правителя Европи-гетьмана обох боків Дніпра(1704),князя Священноі Римськоі Імперіі(відмовився отримувати з багатьох причин)Івана Степановича Мазепи,який молокососа Петра привів до московського престолу. Це саме Мазепа побудував Чернігівський колегіум,Харківський колегіум,стіну навколо Печерського монастиря, поремонтував вхідні ворота та церкву,побудував західні ворота і церкву,Михайлівский монастир,Миколаівську церкву на Подолі, відбудував Киево-Могилянську Академію,яку,до петровоі анафеми,називали Могило-Мазепинською Академіею-це мізер,що я назвав. Феофан Прокопович написав першу світську драму ''Володимир'',яку присвятив Мазепі,потім Петро1 змусив його присвятити цю драму собі любимому-''Петру1''.За Мазапи по украінських селах школи існували і люди були грамотні. Прочитайте Олелька Острозького'' Гетьман Іван Мазепа'',прочитайте трилогію'' Мазепа''Богдана Лепкого-''Батурин'',"'Мотря'', '' Не вбивай''... Ви розуміета,що ви парвеню і просто примітивний неук. Так хто ви за національністю-як Путін-вепсь(колись весь),як Валерій Леотьев-мансі,чи як Василь Лановий-украінець,чи Микола Азаров-есті(естонець),чи Рінат Ахметов-татарин? Хто? Не якийсь там. А хто? Трошки підкажу,якщо ваш батько Чуйков і ви Чуйков,то маю підозру,що ви десь з нижньоі течіі Оки-мещеря,ерзя,мурома. Ой, може,мордва або марі. Ну, десь так. Га? Шануйте себе і свою націю,Бог кожному дав кров і цуратися іі -смертний гріх. Олег Царьов теж десь з тих місць.Цікаво було б знати де воювали ваші діди,прадіди,проти кого,за що,з ким і з цього місця детальніше будь ласка. Можна було б видати книжку з наших переписок,без редакціі. Під назвою,наприклад:"Вони люблять Украіну! Кожен по-своему''. І розкриемо всі карти-хто е хто. Ха. Це класна ідея.

    янв 17, 2014 at 06:13
    Чуйков Андрей

    Шановний Петре. Ви дуже багато начиталися Суптельного та Грушевського(Історія України-Русі)треба булоб Вас привезти до Харкова, щоб Ви провели нас не існуючою Мазепінською тропою. Бо всі хто вчився в Першій столиці знає, що ПЕРШИЙ УНІВЕРСИТЕТ на території сучасної України було засновано РУСЬКИМ ГРАФОМ КАРАЗІНИМ в 18 столітті. Згадайте ще Шота Руставелі, який казав, що він Руський грузинської національності. Руськість це не тільки національність - це можливість належати до (ЧЕЛОВЕКОВ)та мати право на владу на цій ЗЕМЛІ згідно з визначеням РУС с Києм. А щодо Ваших історичних трилогій про Мазепу, то чим на Вашу думку вони кращі за Байронські чи Пушкінські. Мазепа - це ще одна типова дуже спірна постать, бо як гетьман був жадним та кровожерливим вбив свого кума, втягнув козаків до зради присязі, залицявся до неповнолітніх, був призначений за хабар та вмер, як пірат на мішку з золотом, яке доречи позичив офіційно(є рішення Шведського Сейму- добро на займ)Карлу 12 велику суму золотом під 16% річних. Тому беріть Майдан та їдьте до Стокгольму за українським скарбом. Я подивлюсь, як Вам цівілізована ГЕЙРОПА поверне долг - Весь річний бюджет Швеції. Як газда Мазепа теж був слабий бо царські війська пролізли в дірку Батуринської фортеці, яка бурьяном поросла.Прадіди мої в Першу світову били турок на Кавказі. В Фінську били білофінів. В вітчизняну воювали в 62 армії в Сталінграді та за форсування Дінця були нагорджені, брали без артпідготовки Львів, щоб зберегти старовинне місто для нащадків та вулицю Руську в центрі Львова. Закінчили війну в Празі 45 року. Після війни відбудовували Донбас де і залишили по собі шану та добру згадку. Моя тітка після Харківського педагогічного інституту була направлена до Ужгороду для викладання математики, бо вчителів на Заході було обмаль. Потім повернулась бо вийшла заміж за військового з Чугуєва. Так що про польську та венгерську освіту для босих українців мені досить відомо. І про Волинську Різанину та Катинськи ростріли мені старі викладачи-офіцери багато фактів наводили. Чи ви думаєте ляхи цю правду здобрену брудними сучасними американськими технологами забули. Тож біжіть до них вони Вам пригадають Ваших героїв.

    янв 17, 2014 at 08:11
    петро

    Чуйкову Андрію. Ви кажіть правильно-я дійсно ''начитався'' і не тільки вказаних вами авторів. Але ви знову неук. На територіі сучасноі Украіни задовго до усіляких недоуніверситетів існували Острозька та Киево-Могилянська Академіі,які мали статус вищих навчальних закладів. Вам знову-1. Харківський колегіум... От вивчіть до наступного заняття. Ви,як всі малограмотні у відставці радянські офіцери,плутаете міфи та історичні факти-це до визначення ''РУС''. Ви так і не зуміли про Мазепу правду прочитати,а тільки Бузину,свого однобріху. А Шота образно висловлювався,для розуміння таких висловів треба мати не абиякий кмітливий розум,поетичний. А ви? Ну що ж ви все на віру берете,іноді і образність включати треба. Про Мазепу ви не брешіть. Він був шанованою людиною в усіх королівських домах. А зрадив Мазепу негідник Петро1,який в Жовкві знов повернув полякам Правобережну Украіну і відмовився захищати украінські кордони від шведів, він порушив Коломацькі угоди. Тоді Мазепа підписав угоду з Карлом,аби не топтали землю і народ. Вам знову-1. А ''дірка''- то потаемний лаз і туди синка конюха Меншикова провів підкуплений Ніс. Знов за брехню вам-1. Я бачу,що вас уже істерика охоплюе. Я ж прекрасно знаю,яких вчителів і для чого посилали зі східних земель на західні. Мовчіть. На західних землях украінських вчителів репресовували і депортовували,щоб навіть натяку на правдиве викладання історіі,літератури не було,а на іх місця посилали завербованих КДБ''вчителів''. Кого ви дурите?Але хай, вам Бог буде суддею. Не діліть на ''ваших''і''наших''. Ви так і не знаете,якого ви роду-племені,а хочете ділити на ''наших'' і ''ваших''.Тому,що про себе нічорта не знаете і інших ненавидите. У вас лажа,ви не можете апелювати фактами,не вміете. Так опублікуемо нашу переписку?З усіма помилками і недолугостями. Хто ви за національністю???

    янв 17, 2014 at 10:24
    Чуйков Андрей

    Петре я знов кажу Вам я - РУСЬКИЙ! І не відмовлюсь від цього, як і Галицькі Русини, Волинські Білоруси,Кримські Татари та Одеські Євреї. Нас на цій Землі 63 національності і це - чудово.На Західних землях вчителів з математики на Кулішовці при ляхах не було, як і не було українських стоматологів та залізничників бо на це існувала заборона(можете просто спитати темтешніх дідів). А що скажете про введення проти українців 80 років тому Поляками політики ПАЦІФІКАЦІЇ коли армія- Крайова лупцювала доки не набридне цілі села єтнічних УКРІВ. А що скажете про перелік предметів в школах Західної України може росповісте нам про Івана Франка та Шевченка в підручниках Венгерської та Польської окупації. Я взагалі не розумію чому Вам так подобається страджати саме від Росії, а про Турків- тільки Роксолана, поляки- взагалі табу про пригнічення, румуни, венгри та німці- мрія про гостарбайтських тирольців. І самі великі патріоти в Вас ті , хто сумує за Україною в Америці та Канаді. Якби Росія бажала знищити німців, французів,афганців,латвійців,поляків а тим більше Українців Вона б це легко могла зробити на протязі всього часу. Але саме українець Хрущов з Косіором провели жорстку податкову реформу для селян, а українська молодь з власним інтузіазмом виконувала їхні накази. Внаслідок чого довелося завозити зерно для сіву з Уралу. Чи Ви думаєте,що врожай 34 року - самосів. І посади в уряді і технології українці отримали більш за всіх в СРСР. Чи може перший космонавт з України Каденюк? А маршал Тимошенко та Брежнев - москалі? Більша частина ВЕЛИКИХ українців реалізувалася, як особистість саме в Радянському Союзі. Може згадаєте керівника Европейської країни з гуцулів?

    янв 18, 2014 at 03:51
    петро

    Чуйкову Андрію. Ви не справедливі до мене. Поляки насолили украінцям дуже сильно,і німці,румуни особисто моій рідні під час ВВВ в Дніпропетровську. Поляки украінців і знищували,і віру знищували,і переселяли. Правду кажете. Німці допікали вкрай.Але так,як підступно робили геноцид москалі-це жах. А ви б хотіли,щоб всіх украінців знищили москалі??? Ви ... слів не вистачае. Ще раз вам пояснюю-націі''русские'' не існуе-це блеф,вигадка. Не тупіть і не долдоньте. Який йолоп вам нашептав,що ХрущОВ-украінець? Або БрежнЕВ-украінець. Вони очевидні угрофін і татарин,хоч могли народитись де завгодно. Ви невіглас остаточний. Поясню ваші вирази: ''одеські евреі''-це означае-''евреі,які живуть в Одесі'';"волинські білоруси''-це''білоруси,які живуть на Волині'' і т.і. Не існуе націі ''галицькі русини''-е русини,що живуть в Галичині,хоча я таких не зустрічав,я знаю про русинів,які живуть в Закарпатті. Русини-це етнічні украінці,які ідентифікують себе дещо окремішніми якостями культури,мови,що зазнали впливу інших слов'янських етносів. Ну й добре. Хай так. А ''русских'',як етносу не існуе,я вже втовкмачував вам. Не брешіть про математику на західних землях, ніби Кулішівка з букварів едина,читайте вашого улюбленого Івана Франка. Тепер неодмінно хочу наголосити з приводу вашого твердження про Мазепу,''який залицявся до неповнолітніх''-ви маете на увазі Мотрю Василівну Кочубей? Для неуків: Мотря була хрещеницею Мазепи. Іван Степанович своі почуття до Мотрі оголосив іі батькові Василю Кочубею та іі матері Любов Федорівні та попросив іі руки,а ті навідріз відмовилися видати вже 16-ти літню дівчину(на той час дівка на виданні)за ''дідугана'',Мазепа після цього розірвав усякі стосунки з Мотрею і заборонив навіть на гостину заходити,''аби,не дай Господи,не стати малжонками(жити без благословення та вінчання як муж і жона) і потім не спокутувати гріхи''. Мазепа-це приклад достойника. Василя Кочубая-генерального суддю, нащадка татарських князів Кочубеів,кума Мазепи та полтавського полковника Іскру за фальшивий наклеп на ''улюбленого наставника Петра1" звелів стратити сам Петро 1,Мазепа міг врятувати зрадників,які боролись за булаву,але ...промовчав і мовив:''Пізно. Самі себе занапастили.''Тільки після багатьох років по смерті своеі ЕДИНОІ ДРУЖИНИ,він натяк зробив на одруження,але так і пішов з життя вдівцем,заповівши всі своі статки наступникам гетьманськоі булави. Не перетворюйтесь на Бузину. Ну, позичив Карлу,ну і що,-не віддав,аанглійці Полуботкові скарби віддали??? Гайнуло.Щодо маршала Тимошенко-за прізвищем ніби украінець. А от Юля Тимошенко-так і не дуже укрінка,а мо'й геть не украінка. Таке діло. Тут уважно треба вивчати.Ви цілком маете рацію-украінці взагалі створили собі ж на біду Російську імперію-і священики,і майстрові,і літератори, і козаки на будівництві каналів та Санкт-Пітерсбургу-кості моіх предків там лежать,собі ж на біду будували і СРСР. А частівки про зерно з Уралу залиште для Шарікова,хай вже той йолоп і далі читае історію КПРС. Схаменіться- ви за те,щоб Возз'еднатись знов з Москвою,як в 1654? О! До речі, з ювілеем вас!!! Ну й мрійте. Не брешіть.Ви не відповідаете на моі запитання? Допоможу: моі дідусь Трохим Мартинович Ластівка та бабуся Устинія Василівна(дівоче) Івашко з села Савинці,Рокитянського району,Киівськоі області.Бабуся-дочка заможних хліборобів,нажаль закінчила лише,як сама казала:" один коридор церковно-приходськоі школи'',але мудрою була на весь рід,революція,діти,померла в 92 роки .Дідусь- син дуже заможних господарів-хліборобів,мав гімназіальну освіту, служив у Січових Стрільцях Симона Петлюри,від ран помер у 28 років. Прадідів та прабабусь комнезами побили і повиганяли з хат, і ті повмирали старенькими біля своіх здоровенних хутірських хат біля Узина та Савинець за 2-3 дні,поки довідались-було пізно,а комнезами гнали в хатах горілку. Це батьків рід.Батько- Петро Трохимович Ластівка,народний артист УРСР,кіноартист,драматург,старший лейтенант запасу, учасник бойових дій ВВВ,командир роти розвідників повітряно-десантних сил,провоював від дзвінка до дзвінка,пішов на фронт добровольцем(був единим годувальником в сім'і,мав ще й бронь,як слюсар-фрезерувальник 7 розряду(найвищого,можу помилитись,бо батько не відповідае на дзвінок),в арміі вступив до лав компартіі,був контужений вже після перемоги в Чехіі(тепер) під час ліквідаціі військ СС і''СС Галичина''.(Розповідае,що молився,аби не поцілити в украінця,земляка,Бог змилостивився і його контузило перед початком наступу). Рік його мама,а моя бабуся доглядала і вчила розмовляти,він вивчився і наперекір долі вступив на акторський курс до Амвросія Максеміліановича Бучми,вивчився,зараз мае 91,5 рік.Всі з роду украінці. Бабуся Поліна(Пелагея) Яківна (дівоче) Біленко,дочка з давнього роду священиків(гімназіальна освіта)-прапрадід,прадід і іх матінки,дідусь Олександр Евстахович Божко(університетська освіта)- син багатого конезаводчика.(Розповідав,що прадід мав дивний характер,міг заворожити,був характерником).Крім дідуся і бабусі(довгожителі,покійні)всі родини повистрілювали нові хазяі життя-люмпени. Вони проживали в Магдалинівці,під Дніпропетровськом,а потім переіхали до Дніпропетровська,там і народили п'ятеро дітей.Моя мама- іх старша дочка Марія Олександрівна (дівоче Божко) Ластівка, (дніпропетровське театральне училище)актриса(покійна). Всі з роду украінці.''Я украінець з пращурів і на своій Богом даній землі владарювати зугарен сам без підказок зайд і невігласів,не розділяти мою землю,не ділити карпатців з степовиками між полянами та сіверянами,а об'еднувати навколо історіі,традицій,обрядів,любові один до одного,загального багатства людей,землі,природи. А люди,які не знають свого роду-племені,ненавидять і мою історію,землю,традиціі,ненавидять украінців,лізуть до влади без знання мови,історіі,ментальності народу і тягнуть украінців до якихось,можливо,своіх приоритетів територіальних або вигаданого благополуччя з вічними знищувачами мого племені,хай ідуть зі своіми неуцькими філософіями в те місце звідкіля ще з пращурів приплентались попастися на моій землі. Живеш тут- поважай,люби,не знаеш-мовчи і не бреши з чужого,свинячого голосу чужоземця,вивчай,закохуйся і нащадків учи цьому. Не знаеш мови,традицій,обрядів-УЧИ. Історію вивчай не з іноземців,які переповнені зненавистю в своіх історіобрехнях,а правду шукай з різних джерел і висновки роби на основі багатьох джерел.А хоч ти поляк,хоч румун,хоч китаець з турком разом взятий,хоч комі,хоч татарин.Ні? То забирайся геть і не заважай мені жити''. Як вам такий спіч? Не дуже погано. Але я знов до свого запитання-хто ви за національністю? Чесно,як я. З ім'ям,по-батькові,прізвищем, з яких земель,бо ж це визначальні фактори національності. І не переживайте,ми порозуміемось. Я хочу правди. Я хочу зрозуміти,що може людину змусити ненавидіти. Я,як ви зрозуміли,добре обізнаний в історичній науці і не плутаю іі з міфологіею. Мені кортить дізнатися чому,коли я вивчаю історію угорців(мадяр),мене нічого не дратуе. Чому,коли я вивчаю історію поляків мене нічого не дратуе(хоча,ви ж розуміете,що вони зі свого боку мають геть не таку думку про спільні історичні моменти-хоч і ''волинська різанина''). Чому ж поляків дратуе моя історія з викладом украінського історика? Мені не раз доводилося з поляками дискутувати і доводити ім з піною в роті,що Богдан вів визвольно-національну війну 1648 року,а вони-не-це була громадянська війна. Чому ж іх так це бісить,як і москаликів правда про історію Украіни? Чого воно так?

    янв 18, 2014 at 09:33
    Чуйков Андрей

    Шановний Петре. Я радий, що Ви маєте можливість до предметного діалогу. Я - Руський і це можу довести навіть документально! Пушкін, Толстой, Бунін(Харківський літератор- Нобелівський лауреат з літератури),Мечніков- Харківський лікар- Нобелівський лауреат з медиціни,Шолохов -я думаю Вам відома особа,Барабашов, Ціолковський, Корольов,Вернадський,Булгаков та не відомий багатьом Шевченко вели особисті щоденники на Руській мові.Батька мого звуть Юрій я це не приховую , він народився в селі Краснянка Луганської області там і зараз Чуйкових багато, а українців не має бо не мутуємо. Що доречі скажете Шептицький та Хмельницький були українцями? А Катерина Ющенко псевдонім Марта батько якої під час 2 світової проявив себе разом з німцями в селі Мирна долина Луганської області- це феномен зміни свідомості на Европейську. Зараз збудувала донька церкву в Борівському - замолити гріхи батьків. То це повернення до істоків? Щодо Ваших істориків таких, як Суптельний та Грушевський , то Вони мене не цікавлять бо мають багато огріхів. А москалі Брюлов та Гребінка викупили з кріпацтва москаля Шевченка, чи Ви вважаєте , що Тарас в Руській армії присягу не приймав та не клявся Царю і Отечеству їх боронити. Цікаво чого українські пани не викупали жодного талановитого хлопця з неволі? Чи може гроші збирали на Майдан!

    янв 20, 2014 at 11:19
    петро

    Чуйкову Андрію. Ви брехун і неук. Я виклав вам всю свою родинну послідовність,а ви приховуете свое походження і знову товчете блеф про ''русских''. Всі ваші ОВИ-угрофіни,Циолковський-поляк, Пушкін-мавр(араб з північноі Африки походженням),Вернадський-украінець. Булгаков -вепсь,як Путін. Шептицький-украінець, Хмельницький -украінець( ботько Хмель),Розумовський-украінець(батько Розум).Ви неук сто разів,бо Карл Брюллов- німець, Гребінка - украінець, украінцям-панам нікого не потрібно було викуповувати,вони не закріпачували-це раз,а два-давали ''вольну''. Ви не збріхуйте про ющенкову дружину,краще про свою б розповіли. А родовід приховали,як дешевка. Я просто змарнував на вас свій дорогоцінний час. Ви обмежена людина,неук,невіглас,безграмотна людина. Не знаю кому з примусу присягав Тарас Шевченко,знаю точно,що ви присягали КДБ-там вам мізки і повибивали. Вашим дітям буде соромно за ваше неуцтво,обмеженість і тупизм. Ваше місце біль Оки з вудкою та за кислими щами в дерев'яній мещеряцькій лачузі. То ви не ''мутуете''? Ха! Ну-ну. Хоч прочитайте,що то таке. Ви для мене закінчились,хоча від вас і не очікував хоч якогось діалогу на рівні адекватності. Переписуйтесь з вашим вождем. Крапка.

    янв 21, 2014 at 08:08
    Чуйков Андрей

    Петре. Ви знов кім гною нічого не видали НАГОРА...
    Вас послухати то й Шопен з Чегіварою - українці!
    Це - божевілля. Я навіть не ображаюсь, бо українці це хто? Може ті хто, як тварина кидає каміння в 18 річних хлопців(вояків внутрішніх військ)не маючи ні ідеї ні лідерів. Чого вони бажали та домоглися крім лиха? Ви - це минуле, тож забирайтесь в гори по норах бо
    Я - Руський і це - наша Земля!
    Киев - город герой со звездой, как и Севастополь, Одесса и Керчь.
    Почаевская, Киево-Печерская, Святогорская Лавра Православные Святыни Русской Земли и КРЕЩЕНИЕ нужно отмечать не как люмпены нападая на слабого и круша все вокруг. На мой взгляд КГБ в отличии от ЦРУ, которое вывело быдло на Майдан, строило эту страну, а не разрушало. Вы нам еще за Севастополь ответите!

Чтобы оставить комментарий, авторизуйтесь.
Вход
Если у вас нет учётной записи, то зарегистрируйтесь!

Регистрация






X
Письмо Олегу Царёву
Вы имеете возможность задать вопрос и получить на него ответ. Для этого необходимо максимально верно заполнить форму данными.
Любимые книги Олега Царева
Любимые песни Олега Царева
Обо мне
    •  Председатель парламента Новороссии
    • Народный депутат Украины VII, VI, V, IV созывов.
    • Заместитель руководителя фракции Партии регионов в Верховной Раде VII созыва.
    • Советник Премьер-министра Украины.
    • Председатель подкомитета по вопросам земельных отношений Комитета Верховной Рады Украины по вопросам аграрной политики земельных отношений.
    • Глава депутатской группы по межпарламентским связям со Словацкой Республикой. Глава депутатской группы по межпарламентским связям с Сирийской Арабской Республикой.
Друзья